Talentsamarbejde

Samarbejde Hornslet IF og Randers FC

Hornslet IF har valgt at etablere et samarbejde med Randers FC

Den ene aftale omhandler Randers FC Klubfællesskabet
Den anden aftale omhandler TopCenter Randers Freja FC, hvor Hornslet IF nu er partnerklub.
Randers FC Klubfællesskabet består lige nu af 40 samarbejdsklubber, hvor medlemsklubberne bl.a. har nedenstående muligheder

• Spillere fra Randers FC kan komme ud til klubben for at står for præmieoverrækkelse til stævner, afslutninger eller lignende.
  • Invitation mindst to gange om året til Superligakampe med klubbens medlemmer og nærmeste familie.
  • Teknikskoletræning for U10-, U11- og U12-spillere, klubben tilmelder selv interesserede og motiverede spillere.
  • Invitation af særlig talentfulde spillere til træning med Randers Freja FCs ungdomselitehold.
  • Randers FC-fonden, hvor Hornslet IF kan søge om økonomisk tilskud til f.eks. kontingent, indkøb af fodboldudstyr, deltagelse i stævner m.m.
    Dette kan søges til ungdomsspillere fra mindre bemidlede familier.
  • Inspirationstræning (børnefodbold) af Randers FC-trænere hos Hornslet IF en gang årligt.
    Det kan være med et enkelt hold eller flere grupper af spillere, alt efter klubbens ønske.
  • Inspirationstræning for ungdomstrænere hos Randers FC mindst to gange årligt.
  • Inspirationstræning for U17, U19 og seniortrænere hos Randers FC med Randers FCs Superligahold to gange årligt
  • Adgang til børnefodbolddatabase og øvrigt materiale til børnefodbold udarbejdet af Randers FC.
  • Adgang til Trænerforum for U9-U10 og U11-U12-trænere (Lukkede Facebook-grupper)

Partnerklubaftalenhandler om talentudvikling for drengespillere i alderen U10, U11 og U12.
Randers FC har lige nu 30 partnerklubber, som kan bidrage med spillere med i TopCenter Randers Freja FC.
Der udtages spillere med særlige forudsætninger. Spillerne udtages af partnerklubben og Randers FC.
Top Center-projektet er startet af DBU og der er oprettet 30 Top Centre fordelt over det meste af landet.
TopCenter Randers Freja FC har plads til 20 spillere i hver årgang, og der er træning på fredage ca. 40 gange på et år.

• Spillere med særlige forudsætninger træner 40 gange pr. år i TopCenter Randers Freja FC

Hornslet IF kontaktperson er:

Henrik Lindskov