Talentsamarbejde AGF

Klubsamarbejde Hornslet IF og AGF

Hornslet IF har valgt at opsige talent og klubsamarbejde med Randers FC og lave ny aftale med AGF

Den ene aftale omhandler AGF samarbejdsklub og træder i kraft sommeren 2025
Den anden aftale omhandler AKT+ (tidligere Topcenter) hvor Hornslet IF, pr. 1/7-24 nu er partnerklub.
AGF Klubfællesskabet består lige nu af +50 samarbejdsklubber, hvor medlemsklubberne kan benytte sig af de mange muligheder der tilbydes.

• Spillere fra AGF kan komme ud til klubben, ved forskellige lejligheder.
  • Inspirationstræning (børnefodbold) af AGF-trænere, Det kan være med et enkelt hold eller flere grupper af spillere, alt efter klubbens ønske.
  • Inspirationstræning for ungdomstrænere.

Partnerklubaftalen handler om talentudvikling for drenge og pige spillere i alderen U10, U11 og U12, & U13/14 piger

Der udtages spillere med særlige forudsætninger. Spillerne udtages af partnerklubben og AGF i samarbejde.
AKT+ projektet er startet af DBU og der er oprettet centre fordelt over det meste af landet.

Ønsker du at vide mere så er kontaktpersoner for Hornslet IF:

Drenge - Henrik Lindskov

Piger - Henrik Dueholm